باشگاه استقلال قرار بود هفته گذشته ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حساب آنها واریز کند اما مثل همیشه با امروز و فردا کردن این کار به تاخیر افتاد و بدقولی شد.

استقلال

همشهری آنلاین- قرار بود دور جدید تمرینات استقلال از فردا یعنی ۱۰دی آغاز شود، اما بدقولی باشگاه در پرداخت دستمزد معوقه بازیکنان باعث شد تا آنها از طریق وریا غفوری کاپیتان تیم پیغام بفرستند که تا زمان پرداخت شدن حق و حقوق‌شان حاضر به تمرین کردن نیستند. در واقع استقلالی‌ها فعلا و تا زمان پرداخت پول‌شان در اعتصاب هستند.

باشگاه استقلال قرار بود هفته گذشته ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حساب آنها واریز کند اما مثل همیشه با امروز و فردا کردن این کار به تاخیر افتاد و بدقولی شد. برای همین بازیکنان روز شنبه اعلام کردند حتی اگر استراماچونی هم برگردد بدون گرفتن حق و حقوق معوق خودشان حاضر به تمرین کردن نیستند.

بیانیه امروز باشگاه درباره زمان شروع تمرینات استقلال برخلاف خبر قبلی هم به دلیل پرداخت نشدن پول بازیکنان و اعتصاب آنها است. باشگاه قول داده بود که تا یکشنبه ۲۰ درصد به حساب بازیکنان واریز کند که بازهم این امر را به امروز موکول کرد!

علی فتح الله زاده هم هفته گذشته اعلام کرده بود که باید حدود ۸ میلیارد تومان به تیم پرداخت کنند که به نظر می رسد منظورش همین ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان است. یکی از شروط اصلی استراماچونی هم برای بازگشت پرداخت پول شاگردانش بود. امروز هم مذاکرات در شرایطی ادامه دارد که استراماچونی تا زمان پرداخت پول بازیکنانش حاضر به بازگشت نیست. باید دید مدیران استقلال امروز می‌توانند به وعده خودشان عمل کنند یا بازهم وعده فردا و روزهای آینده را می‌دهند.

این در شرایطی است که خبر می رسد برای جلوگیری از فسخ یک‌طرفه هرویه میلیچ و شیخ دیاباته باشگاه روی هم بیش از ۱۰۰هزار به این خارجی‌ها پرداخت کرده است. بخشی از عصبانیت بازیکنان استقلال هم به این موضوع برمی‌گردد. آنها معترض هستند که اگر باشگاه می‌گوید پول ندارد چرا بلین بازیکنان داخلی و خارجی تبعیض می‌گذارد و طلب آنها را  می‌دهد اما برای ایرانی‌ها مدام امروز و فردا می‌کند.

کد خبر 474325

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    خدا دعوتتون کنه که فقط فقط قدماتونو واسه پول برمیدارین..از خارجی ها هم باید گله کرد از خودیها هم باید گله کرد .بااین تیم رشد کردند و بزرگ شدند مشهور شدند نمک این باشگاه را میخورند ولی همینکه یک ماه از حقوقشان به تاخیر بیفته، تیم و هواداران را فراموش کرده و دست به دامن فیفا و خارجیها میشن تا آبروی ایران و ایرانی را ببرند و اینو نمک خوران نمکدان شکسته...پس چه صبری داره اونیکه توی سیستان و بلوچستان در کویر سوزان با فقر و گرسنگی میجنگه